VRÁCENÍ A REKLAMACE
Výměna/vrácení
nebo reklamace zboží.
Pokud vám zboží nevyhovuje nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 14 dnů od převzetí zboží vrátit.
Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte reklamační list a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete vrátit buď osobně na našich kamenných prodejnách, nebo nám ji můžete zaslat na adresu uvedenou v reklamačním listu
V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. V obou případech máme na vyřízení 30 dnů.
Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám
pošlete na adresu uvedenou v reklamačním listu.
Pokud má zboží nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat.
Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat,
můžete ho donést společně s vyplněným reklamačním protokolem na jednu z našich kamenných prodejen,
nebo jej zašlete poštou na adresu uvedenou v reklamačním listu.
Zboží po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci.
O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.
Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte zboží upravit podle vlastních požadavků,
vyrobit na míru nebo s iniciálami.
Reklamační list pro vrácení nebo výměnu zboží najdete zde - reklamacni_list.